vineri, 25 aprilie 2008

Care are gura/tastatura mai mare?

Vad ca pe la noi e foarte la moda sa te certi. Cand spun "pe la noi" ma refer aici, la Romania. Vad spre exemplu ca pe blogurile foarte "trendy si cunoscute" vin tot felul de indivizi ce se baga in seama cu tot felul comentarii. Cand li se raspunde, se dau a fi foarte revoltati si in fine...totul se termina cu o magnifica cearta si zeci si sute de injuraturi.

Astazi descopeream o astfel de situatie pe un astfel de blog. Si cum stateam eu asa pe scaun in fata monitorului scarpindandu-ma in varful capului, ma intrebam cum e posibil ca niste oameni cu o distanta de sute de kilometri intre ei sa se injure ca la usa cortului pentru motivul "tu crezi diferit fata de mine, esti bou!". Stau si ma crucesc gandindu-ma ca e vorba de oameni in toata firea, nu de copilasi de 12-13 ani de pe forum (parca nici aia nu-s asa rai). Daca astia tineri (daca sunt internauti sunt de regula destul de tineri) sunt asa cum sunt, inseamna ca nu prea mai avem speranta pentru viitor si mai inseamna ca...iti vine s-o dai dracului de Romanie si sa pleci undeva intr-o tara cu adevarat civilizata. Si aici nu ma refer la autostrazi si la salarii ci la oameni...
Toata treaba mi se pare teribil de absurda.
Un om care citeste ceva pe blogul altuia si nu-i convine, cel mult intervine si formeaza o discutie constructiva. Daca aveti rabdare sa cautati veti gasi astfel de specimene...fara numar. Eu nu inteleg. O astfel de persoana nu poate fi decat un frustrat. Cum Dumnezeu sa te duci si sa injuri pe cineva pentru ca articolul sau, de pe blogul sau personal - contravine parerilor tale?

Mai vad de asemenea ca e o mare sete de "trafic" la noi. Toata lumea vrea sa urce in trafic. Pana la urma cu ce folos? Cu ce folos sa ai 1000 de cititori daca 990 sunt retarzi care te injura pentru ca sunt ei "jmecheri" ? Imi prefer cititorii mei, putini da' buni de care stiu ca ma citesc oricum si nu-i sare nimanui tandara pentru ceea ce scriu, asa ca...

Meic lav nat wor!

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Stephen G. spunea...

Ai spus ceva, copile?

Anonim spunea...

Gresit Stefane,gresit!
Dont lav and crai,fac and smail!
Intr-o anumita masura,testat pe pielea mea !:p
btw,da-mi nicukul noului tau "prieten" :D

Stephen G. spunea...

stai linisit ;)

Oricum e bannat.D-aia se si suparase. Da' a disparut din peisaj.In plus, pastrez confidentialitatea cititorilor mei :p