joi, 3 aprilie 2008

Oh yeah ? Yeah ! Fuck Yeah !

Cuvintele sunt de prisos.
Sunt mai mult decat extenuat, mai mult decat obosit...filmarile si editarea m-au stors de puteri si chiar nu mai am energie decat sa spun atat:

METALLICA ,CEA MAI BUNA FORMATIE DIN LUME (parere strict personala) VIN IN ROMANIA PE DATA DE 23 IULIE LA BUCURESTI PE STADIONUL COTROCENI .

Daaaa! In sfarsit! Bineinteles ca operatiunea -bilete- s-a pus in miscare. Categoric voi fi acolo...atat Metallica cat si Iron Maiden. Ce vara superba voi avea! Sursa



Metallica - Creeping Death

PS. Maine probabil ca postez si filmul.

5 comentarii:

Dreamer spunea...

Eu încerc să nu mă mai gândesc la piesele vechi, pentru că nu vreau să ajung să-mi doresc foarte mult să fiu acolo. Primele lor 3 (poate 5) albume ar trebui să ajungă la urechile tuturor persoanelor cu pretenţii la a avea cultură muzicală, dar când plătesc mai puţin pentru a vedea trupa mea preferată, ce are de 3 ori mai multe albume care îmi plac... parcă n-aş face efortul ăsta.

Stephen G. spunea...

Nu ti-au placut Justice si Black? Hai ca totusi Justice are cea mai buna piesa a lor(zic eu) ... One. Si sa zicem ca Black e putin mai comercial dar inca bun. Urmatoarele nu sunt pentru oricine, doar pentru fani infocati ca mine.

Oricum, ma gandesc ca atat ei cat si Maiden au o varsta si nu vor mai concerta mult timp de-acum incolo,d-aia vreau sa ii vad neaparat.

Dreamer spunea...

Mi-au plăcut şi Justice şi Black. Am zis 3, poate 5, pentru că nu m-aş grăbi să le numesc pe acestea două capodopere (ceea ce se întâmplă cu celelalte).

Nu ştiu, sper ca Metallica să mai treacă pe aici şi presupun că, fiind ceva mai tineri, le-a rămas mai mult de rocărit decât celor de la Maiden sau Priest (deşi au practicat destulă vreme un stil mai rapid), plus că atât timp cât rămân maşini de făcut bani probabil că nu vor fi lăsaţi (eventual, nici de ei înşişi) să se retragă. De fapt, marea "problemă" cu Metallica e statutul lor de trupă mainstream şi de trupă metal care a avut de partea ei toate lucrurile pe care le poate avea o trupă în ce priveşte imaginea şi promovarea (numele, ţara de baştină, MTV etc). Asta ţine vânzările albumelor şi preţurile biletelor la un nivel ridicat, în timp ce ei scriu piese ca "My World" sau "Dirty Window".

Stephen G. spunea...

Stanger a fost un experiment nefericit :p Eu de pe albumul asta nu ascult decat single-urile: Frantic,SKOM, Anger ,The Unnamed feeling - sunt cat de cat acceptabile .

Da, e adevarat ca intotdeauna au fost ahtiati dupa bani si au vrut mereu sa castige anormal de mult dar asa -bitchy- cum au fost uneori raman niste legende.

Anonim spunea...

Load e un album genial. Spre deosebire de maiden care sunt limitati la un singur stil (in care sunt desigur geniali) Metallica au o paleta mult mai larga de exprimare, mult mai mult geniu si cojones mult mai mari.