luni, 4 octombrie 2010

The Beast , Part I

Am ajuns la Bucuresti aseara. A trebuit sa plec de langa cea pe care o iubesc si de azi trebuie sa iau in piept monstruozitatea asta de oras. Azi este deschiderea la Limbi Straine .Nu mi-e neaparat frica de ce o sa urmeze, doar ca totul e lipsit de certitudine, de la locul unde o sa stau pana la ideea adaptarii aici. N-o sa mint, e greu - dar sunt doar la inceput. O sa scriu mai pe larg, momentan nici nu sunt la PC-ul meu si nici nu ma simt in stare sa elaborez.

Ne auzim curand !...

4 comentarii:

Anca G. spunea...

Macar ai fost mai aproape de Ozzy:)) e nasol cu acomodarea. nici eu nu prea stiu ce sa scriu..numai aiureli imi vin in minte. poate trece mai repede si perioada asta

Stephen G. spunea...

N-am fost aproape de Ozzy ca sambata am stat in Constanta. Abia duminica am ajuns. Totusi am auzit ca bunicul a facut un super-show, spre deosebire de Axl & Friends unde impresiile au fost mixte.

iuliana spunea...

ce ciudat mi se pare ca toata lumea s-a mutat. eu, de acomodat, sper sa ma acomodez candva, azi ar fii indicat, da' io macar is la pc-u' meu:)
distractie faina acolo:D:D:D

MarMar spunea...

O sa iti placa in timp Bucurestiul.Nici mie nu mi-a placut de la inceput.