marți, 3 martie 2009

Despre martie...



In fiecare an s-a demonstrat ca luna martie e oribila. Cel putin pentru mine...eu niciodata nu am suportat-o desi se intampla o groaza de lucruri in perioada asta. Cred ca de fapt asta e si problema.

- dupa principiul "cum sa scapi de 530 de RON intr-un minut", azi am platit pentru examenul CAE din vara. Da, atat costa nenorocirea...
- luna asta va trebui sa dau examenul auto. Evident ca am emotii desi am mare incredere ca o sa fac totul asa cum trebuie.
- daca dau examenul auto, automat tot luna asta devin major. Sincer, nu vreau sa fac 18 ani. Ma simteam foarte bine aici la 17. Fir-ar sa fie cum trece timpul.
- ma enerveaza toate zecile de hartoage ce trebuie completate pentru a putea primi in continuare amarata aia de alocatie si dupa 18 ani...
- blogul asta face si el doi ani, undeva pe 19 martie cred...culmea ca in perioada asta l-am neglijat destul de mult.
- cica vin inspectii pe la scoala...
- si ce ma mai streseaza este toata afacerea cu martisoare. Soarta a facut ca 1 sa cada duminica si pe 2 sa nu fac scoala (sic!). De ce tot insista lumea din jurul meu sa dau martisoare cand ziua in sine a trecut? Nu inteleg.
Ma rog...martisorul ala mare de sus, care seamana cu o emblema a lui Dinamo, e pentru voi, fetelor de pretutindeni. Chestiile simbolice ruleaza, nu?

Aprilie si Mai promit lucruri foarte interesante, multe escapade/evadari de la scoala (ah abia astept) ; si ce as mai vrea sa adorm toata luna martie si ma trezesc in aprilie. Ar fi minunat.

Ma rog, eu continui sa visez. Cred ca m-a cuprins astenia de primavara sau ceva asemanator.

Niciun comentariu: