joi, 22 mai 2008

Manchester - Chelsea

O ploaie marunta, un stadion superb, doua echipe de super-clasa, un public destul de energic, si un scump trofeu pus la bataie - reteta ideala pentru un meci excelent, asa cum am vazut eu finala Uefa Champions League.

Daca nu ar fi fost comentariul (slab, ca de obicei) , Carlitos Tevez si Nicholas Anelka - meciul ar fi fost si mai frumos. Dar de ce ma plang? Doar am vazut o adevarata finala.
Impresiile mele, per total - ambele echipe au jucat energic si cu daruire, dar se putea si mai bine. M-a enervat Tevez, pentru ca de multe ori mi s-a parut prea mic pentru terenul de fotbal si prea lent. M-a enervat si Anelka, pentru ca-l vroiam pe Sevchenko in locul lui.
Imi pare rau de John Terry ca a patit asa ceva - ghinionul de a rata un penalty intr-un astfel de moment. El este un jucator extraordinar si acest eveniment nefericit chiar nu-l merita
Am ras de m-am stricat cand C.Ronaldo a ratat 11m-ul. Ok, esti talentat, rapid, golgheter...whatsoever. Dar cum sa ratezi atat de lamentabil un penalty intr-un asemenea moment?

Manchester e regina reginelor si o merita pe deplin!

Niciun comentariu: