joi, 14 iulie 2011

K.O.

Am gustat la maxim ceea ce eu consider (pe bună dreptate) evenimentul sportiv al anului în Romania. Plus, înca un motiv pentru Anca să fie mandră ca este din Galaţi. După Oţelul cu câştigarea titlului acum câteva luni, Lucian Bute a boxat săptămâna trecută în România pentru prima data, reuşind să-şi apere cu succes titlul in faţa lui Jean-Paul Mendy. Evenimentul în sine a fost mişto realizat, rezultatul satisfăcător, atmosfera excelentă. După toată agitaţia au ieşit două lucruri care m-au enervat foarte tare.

Ideea preconcepută cum că toţi adversarii lui Bute sunt slabi astfel încat el nu este un campion adevărat pentru că joacă numai cu "amatori" a apărut ca o ciuperca după ploaie. Desigur ca in România toţi s-au născut învăţati. Ştim şi fotbal, ştim şi handbal, gimnastică şi...la nevoie...box. Nu ştiu dacă chiar se merită să intru in discuţia asta, pentru că mi se pare penibilă şi lipsită de argumente solide. Toţi îşi spun ideea asta fără sa cunoască nimic despre foştii adversari ai lui Lucian, doar după faptul ca el i-a facut K.O. pe toţi, asta însemnand automat că el nu este atât de bun ci din contra...sunt adversarii slabi.
Aştept meciurile alea tari pe care le văd "specialiştii" ca fiind adevărate marturii pentru capabilitaţile lui Bute. Dacă-i face şi pe ăia knock-out, ce vor mai zice?

Al doilea lucru a apărut din partea unuia din cei mai idioţi "jurnalişti" de sport din Romania. Catalin Tolontan. Nu ştiu ce competenţe are omul ăsta in materie de sport, dar îmi inchipui ca scriind toată ziua (in mizeria numita GSP) numai despre pseudo-fotbalişti, patroni si piţipoance nu-l face un tip foarte răsărit. Şi pentru ca nu ştie decât lucruri de genul ăsta, s-a gândit el să creeze un mic scandal legat de cheltuielile galei de la Romexpo si afilierea evenimentului cu Ministerul Turismului. Nu a ştiut sa aduca vreun argument valid. În schimb l-a atacat pe Rudel Obreja (un tip care de altfel nu-mi e foarte simpatic) într-un context in care omul ăla nu avea nimic de răspuns. Tot ce a creat a fost un val tâmpit si poate (înca sper sa nu fi văzut) nişte stres, vinovatie si dezamăgire pentru Lucian Bute. Bute trăieşte in Canada astfel ca este străin faţă de toată mizeria numită politică.
Nu mi-a picat bine ca telespectator sa-l aud mulţumind Elenei Udrea, dar n-avea el nicio vină ca s-a întâmplat. A urmat o indicaţie la recomandarea preşedintelui Federaţiei de Box. Atât. E trist că un idiot precum Tolontan a creat atâtea discuţii pentru nimic. Eu zic să-şi vada de stelele lui şi să lase sportul adevărat in pace că nu-i iese.

Aseară la Turcescu in emisiune, Obreja l-a făcut pe Tolontan din trei mişcări. L-a făcut pseudo-jurnalist care scrie despre fotbalişti de mâna a patra şi piţipoance şi nimic concret despre sport. Microbistul a tăcut mâlc.
Deh, adevărul doare.

În rest, numai bine de Bute! Bravo lui pentru victorii şi aşteptăm unificarea centurilor! Sper să mai boxeze in România. De data asta făra sprijinul Turismului si fără idioţi care să-i conteste performanţele.

Un comentariu:

Anca G. spunea...

Sunt, sunt mândră! :)) n-am putut să mă bucur de meci, că m-am uitat și la el și la Ursus Experience pe net în același timp, dar am gustat pe deplin victoria..
Cât despre ”specialiști”... peste de-ăștia dai oriunde..