luni, 20 decembrie 2010

Constanta suge !

Da, mi-a fost dor de casa. Ingrozitor de tare si ma bucur ca sunt aici acum. M-asteapta doua saptamani relaxante in care ma pot odihni atat fizic si psihic. Dar cand vad cate lucruri nasoale se intampla pe-aici nu pot sa nu simt ca mi-e dor de capitala. Macar asa un pic...

Am fost sambata seara la un majorat. Sarbatorita era o fata foarte de treaba, obisnuita, nimic negativ de spus despre ea. Mi-a parut rau ca n-a prea avut control asupra a ce s-a intamplat. In primul rand muzica - holy fuck! Era un nene cocalar acolo la PC si cica el era "digei". Si era foarte plin de ceea ce facea. Si in mintea lui foarte mica, ingusta si limitata, nu auzise decat de muzica "haus". Si a pus-o pentru primele 3 ore incontinuu. Ar fi continuat daca nu s-ar fi dus niste oameni agasati la el sa-l puna sa schimbe. Digei-ul insa nu avea alt gen de muzica pregatit. Si asta m-a frapat cel mai tare. Pai daca esti digei cum naiba nu poti sa ai alta muzica, cocalar prost?

I s-au sugerat si alti artisti care sa mai animeze putin din atmosfera si-asa lipsita de farmec din pricina muzicii absolut cretine. Se uita la tine cand ii mentionai niste muzica ceva mai normala de "party" de parca ii cereai sa puna Cannibal Corpse (nu ca ar fi stiut el ce e aia). Da, digeiul nu stia ce-i aia Vita de Vie, Vama Veche, ABBA, Michael Jackson, Voltaj sau alte ieftineli d-astea care suna bine pentru un pahar de bere si un dans. Pauza totala. Cretinoidul era fixat pe house si asta putea fi evident dupa figura lui de neanderthalian si dansul Parkinsonian pe care-l tot facea din spatele monitorului.
Si serios, am fost acum o luna intr-un club din Bucuresti (eu care le detest in mare parte) si avea muzica atat de buna (ok, era axata pe rock-punk, but what the hell, era distractie pura) incat cand se facuse ora de plecare, tot ziceam sa mai stam la o melodie, si inca una si inca una...si tot asa.

Invitatii au fost la inaltime. Nu comentez asupra vestimentatiei fetelor, pentru ca nu ma pricep. Dar baietii...daca intr-adevar erau baieti... Oh my fucking god! Pe langa manierele de urangutani si devotamentul nemarginit fata de echipa locala aratat chiar si la taierea tortului ( si ne mai intrebam de ce a retrogradat Farul...pai, cu "ultrasi" ca astia, cum ar fi putut ramane in prima liga?) ma socheaza modul in care se imbraca oamenii astia. Deci nici nu stiu cum pot sa descriu stilul dar este de-a dreptul imbecil si tras la indigo. In afara de un baiat pe care-l cunosteam din anii de liceu, restul necunoscutilor erau imbracati la fel (de prost) cu blugi mulati de cele mai tampite culori posibile, adidasi din aia care in mod normal ii porti pe terenul de fotbal (ghete de fotbal in traducere libera) si camasi care-si deschideau nasturii de la piept dupa prea mult dans...bleah!

Nu mai zic nimic despre modul in care se atingeau si se mangaiau neincetat intre ei (erau mai multi, vreo 8 cred) si nici despre dansul care mi-a lasat senzatia ca sunt toti schizofrenici. Neah...s-a pus capac la astea cand la o melodie punk (The Ramones cred ca era) au inceput chipurile sa mimeze cantatul la chitara si atunci am zis ca sar la bataie. Apoi mi s-a facut greata si am mai deschis o bere. Daca niste cocalari au ajuns sa mimeze cantatul la chitara si sa se batzaie de parca ar avea hamsteri in chiloti, inseamna ca eu am trait pana acum in alta tara nu in alt oras. Si ce-i cu frezele de topor, sculate asa in sus cu gel? Chiar nu-si da nimeni seama ca gelul provoaca calvitie prematura? Mergeti la facultatea de Drept sa vedeti acolo tineri de pana-n 20 de ani fara par in cap (si cu haine la indigo, dar hai sa nu fim rai acum).

Unul dintre mirobolantii de mai sus s-a imbatat rau de tot pe la ora 23. Deci chiar inainte de a se canta LMA. Din nou nu am putut sa nu dau ochii peste cap la cat de prosti si penibili erau copiii astia.

Bine, o parte din atitudinea asta se gaseste si in Bucuresti, sunt convins. Inca ma tampeste atitudinea asta a unor provinciali ajunsi in Bucuresti. Bucuresti? Unga bunga club! Ha! Club!Bunga unga club! Daca-i intrebi unde e Palatul Parlamentului, habar n-au. Daca-i intrebi unde-i club Goblin, iti traseaza si o harta 3D.

In Constanta nu se baga caldura ca in Bucuresti. Am observat asta abia acum. Daca in camera mea de camin un hobbit de calorifer da o caldura de nu poti sa te invelesti noaptea, cele din Constanta dintr-un apartament obisnuit te fac sa pui ceva mai multe haine pe tine in timpul zilei. Aceeasi poveste si cu apa calda. Nelimitata la camin (si probabil in restul orasului), cu toane in Constanta. Tata a observat ca foarte putine apartamente din Bucuresti sunt izolate la exterior, pentru ca agentul termic face fata. Veniti in Constanta si veti vedea 90% din blocuri (inclusiv al meu) renovat la exterior pentru a nu se pierde caldura iarna. De ce? Pentru ca nu fac fata instalatiile RADET. Ca cei care au gaz, n-au niciun stres.

Tot in Constanta am descoperit ca urasc de moarte Vista. E cel mai rahat sistem de operare facut vreodata. Punct. Si nici macar n-am incercat Linux sau Mac, care sunt convins ca mi-ar face nervi la randul lor, dar nu ca Vista. Inca ma intreb cum au putut scoate o asemenea aberatie pe piata. Uneori vreau sa dau cu laptopul mamei de pamant. Si mi-amintesc ca nu e vina masinariei, ci doar a softului. Pacat ca-i original ca altfel era schimbat de mult...

Am imbatranit, nu-i asa? Altfel de ce m-as plange atat de mult?
Cu toate astea imi place in vacanta. Sper ca si voi va simtiti la fel de bine.

Hapciu!

4 comentarii:

iuliana spunea...

pff... da, ce vacanta draguta... io vreau inapoi la facultateeee:)))

Miruna spunea...

ce pricinos esti iub' :P :*

Anca G. spunea...

c'me on..tu ai două săptămâni de vacanţă, termini repede. Eu tresă îndur 3!..fuck it..măcar eu nu prea mă nimeresc în mirobolante locuri şi cluburi de gen(am fost la Iris zilele astea, sâc!:))), but..3 săptămâni?! Oamenii ăştia s-or fi gândind că ne omoară cu zile?:))

Anonim spunea...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David