marți, 31 ianuarie 2012

Din scurt...

Da, recunosc, am tras chiulul pe blog luna asta. Am lăsat sesiunea să fie o bătaie de cap mai mare decât a fost în realitate. Dar am păţit nişte lucruri...ca de obicei, care m-au lăsat fără vlagă şi fără chef de multe. Din fericire, momentul a trecut şi totul este iarăşi ok. Deocamdată.
Ce s-a mai întâmplat?

Tot ţin să vă scriu ce drame se petrec în vila în care locuiesc, dar nu găsesc niciodată timpul şi inspiraţia. Cert este că trăiesc într-o adevărată telenovelă. Uneori mă oboseşte atâta acţiune.

Nadal a pierdut Australian Open-ul. Djokovic a lovit din nou. Dar măcar de data asta Rafa nu a fost aşa pasiv şi a părut pe final că ar putea chiar să câştige. N-a fost să fie, asta e...

Tot am vrut să înşir nişte idei legate şi de protestele astea, mai ales că le-am văzut de la faţa locului. Că na, am cursuri la 5 minute de locurile unde se ţin de regulă manifestaţiile.

Şi de iarnă vroiam să comentez şi cum ne-a luat iarăşi pe nepregătite. Aşa e, cine ar fi crezut vreodată că în luna ianuarie în România va ninge masiv? Nimeni. Pentru că niiiiciodaaată nu se întâmplă aşa ceva la noi.

Nu ştiu dacă aţi auzit de OST Fest 2012. Un festival. Metal. La Bucureşti. Partea bună? Cântă Megadeth şi Motorhead. Şi 90% mă duc să-i văd. Partea proastă? Biletele în faţă sunt foarte scumpe şi mai performează Dimmu Borgir şi Motley Crue...yuuuk!
Tot la capitolul muzică, plănuiesc să-i revăd pe folkiştii mei preferaţi cu ocazia Valentine's Day...

A apărut primul episod din Spartacus : Vengeance. Fără Andy, evident. Cu un Liam McIntyre care aduce a Spartacus la fizic dar care are una din cele mai nearmonioase voci pe care le-am auzit vreodată, lucru care nu prea-mi place. Nimic genial până acum, aşteptăm să se mai dezvolte niţel acţiunea.

Zoso a renunţat la blog. Sau cel puţin aşa se pare. Nu e glumă, nu o manevră de marketing, doar o decizie foarte drastică. Păcat. Era sursa mea zilnică de ştiri. Deja din a doua zi de când n-a mai scris, i-am simţit lipsa.

Şi nu în ultimul rând, mă îngrijorează foarte tare legile astea anti-piraterie, anti-internet, anti-orice care par foarte serioase şi vor produce mari dezastre dacă intră în aplicare. Ne rugăm totuşi să nu...

În curând!

Niciun comentariu: