marți, 18 martie 2008

Cate putin din toate...

Cand toata casa e cu fundul in sus parca nu mai ai deloc chef de ceva. De orice...Iti vine sa stai cu orele la TV sau PC si sa incerci sa ignori surplusul de lucruri care-ti ocupa camera ,incerci sa eviti holul pentru ca nu are covor ,incerci sa eviti si baia -acolo sunt materialele,si exemplele pot continua. Adevarul e ca in ultima vreme am lasat blogul in paragina .

Totusi ,maine e o zi speciala (din punct de vedere al blogului) .Am si pregatit ceva special ,sperand sa-mi readuc cheful de a posta mai mult si mai bine .Cu ce ocazie ? E suficient sa rasfoiti putin arhiva .Dar nu e nevoie sa o faceti ... va spun eu .Maine !

Pana una alta...

Am primit o carte noua .Pare foarte interesanta .Nu am auzit de ea dar a fost distina cu Guardian First Book Award . Totul este Iluminat de Jonathan Safran Foer . Abia astept sa ma apuc de ea .

Aseara m-am uitat la Star Wars : Intoarcerea lui Jedi - din nou, am ramas incantat de genialitatea sagai lui George Lucas .Omul este un fenomen .Sa gandesti atatea lucruri pe care sa le dai publicului sub atatea forme (filme ,benzi desenate ,desene animate ,filme serial ,jocuri ,carti) este ceva admirabil. Ma gandeam ca personal nu ma dau in vant dupa SF-uri .Adica da ! ador Razboiul Stelelor ,care a devenit mai mult decat un SF .A devenit o legenda a cinematografiei si nu numai. Dar este singurul SF care sa-mi placa in mod special .Spre exemplu ,nu-mi place Star Trek ,nu-mi place Dune. Amandoua ma plictisesc teribil .Le lipseste acel ceva care face din Star Wars o creatie de succes .Poate ca ei nu au niste Cavaleri Jedi ,aparatori ai dreptatii dar care sunt mereu chinuiti ,mereu depasiti numeric si nascuti parca sa sufere. Mai au personaje excelente si desigur... R2D2 si C-3PO. As mai putea mentiona la SF-uri de buna calitate pe Matrix , The Island sau I Robot .Dar niciuna nu se compara cu marele titan care este Razboiul Stelelor - o serie care m-a impresionat.

Ramanand la filme .Ia-uite aici . Dap .Robert de Niro si Al Pacino .Impreuna. In acelasi film .Ar trebui sa fie cel mai bun film din istorie ,nu? Aproape. Ca sa fie cel mai bun ar trebui sa-l mai aibe si pe Johnny Depp.

Reanimand o discutie purtata la scoala ... deci cum poti sa spui ca melodia asta ,cantata de tipul asta e misto ?Cum poti sa spui asa ceva ?E aproape la fel de rau ca si Guta Coada de Maimuta si Parizer de Praga.Chiar nu realizeaza nimeni ca e idiotica ? Stupida ? Ah,normal ca nu. Sa nu uitam ca individul a facut parte din prea-mareata si prea-talentata formatie O-zone ,care aveau numai melodii de-astea cu versuri stupide .Urmeaza un discurs inaltator care mi-a fost servit de multe ori : "Gusturile nu se discuta.Doar pentru ca nu-ti place tie asta nu inseamna ca nu sunt misto!" .De ce nu? De ce sa nu discutam ? Hai ! Sa facem conversatie ! Sa dezbatem ! Si sa aratam ca melodia de mai sus e de-a dreptul cretina !

Pai cam atat.

Niciun comentariu: